Kredito Unija Tauras
  • Privatiems keyboard_arrow_down
    • Vartojimo paskola
    • Su turto įkeitimu
    • Paskola automobiliui
    • Refinansavimas
    • Būsto paskola
    • Paskola būsto remontui
    • Paskola namo statybai
    • Paskola būstui Ispanijoje
    • Paskolos dirbantiems užsienyje
  • Verslui keyboard_arrow_down
    • Paskola žemės ūkiui
    • Investicinė paskola verslui
    • Kredito linija smulkiam verslui
    • Paskola su EIF garantija
    • Skatinamoji finansinė priemonė „Atviras kreditų fondas 3“ (AKF3)
    • Skatinamoji finansinė priemonė „Verslumo skatinimas 3“ (VSF3)
  • Indėliai
  • Tapti nariu keyboard_arrow_down
    • Privatiems
    • Verslui
phone I-Unija
Kredito unija Tauras
User I-Unija
  • Paskolos privatiems add
    • Vartojimo paskola
    • Paskola automobiliui
    • Refinansavimas
    • Su turto įkeitimu
    • Būsto paskola
    • Dirbantiems užsienyje
    • Paskola būsto remontui
    • Paskola būstui Ispanijoje
    • Paskola namo statybai
  • Paskolos verslui add
    • Paskola žemės ūkiui
    • Investicinė paskola verslui
    • Kredito linija smulkiam verslui
    • Paskola su EIF garantija
    • Skatinamoji finansinė priemonė „Atviras kreditų fondas 3“ (AKF3)
    • Skatinamoji finansinė priemonė „Verslumo skatinimas 3“ (VSF3)
  • Indėliai
  • Apie mus
  • Naudinga add
    • Aktualijos
    • Dažniausi klausimai
    • Paslaugų įkainiai
    • Mūsų logotipas
    • Finansinės ataskaitos
  • Kontaktai
  • Tapti nariu add
    • Privatiems
    • Verslui

Location icon Kęstučio g. 27, Kaunas, LT-44312

Phone icon+370 37 409141

Mail iconinfo@tauras.lt

  • Pradžia
  • Teisinė informacija
  • Skundų nagrinėjimo tvarka

Skundų nagrinėjimo tvarka

  • Duomenų tvarkymo taisyklės
  • Skundų nagrinėjimo tvarka
  • Vartojimo kreditų tarpininkų sąrašas
  • Indėlių draudimas
  • Paslaugų teikimo sąlygos ir taisyklės
  • Su mokėjimo sąskaita susijusių paslaugų sąvokos
  • Finansinės ataskaitos
  • Informacija apie Euribor
  • Mokėtojų teisės
  • Informacija apie komisinį atlyginimą

Jei manote, kad kredito unija pažeidė Jūsų teises, per tris mėnesius galite kredito unijai pateikti skundą. Skundas turi būti parašytas valstybine kalba, įskaitomu raštu, pasirašytas pareiškėjo. Jeigu Skundas yra pateiktas ne valstybine kalba, Kredito unija turi teisę reikalauti pareiškėjo pateikti vertimą į valstybinę kalbą Pareiškėjo lėšomis, vertimas turi būti patvirtintas vertimų biuro arba notaro, kas įrodo, jog vertimo metu Skundo turinys nebuvo pakeistas.

Standartinę skundo formą galite rasti ČIA.

Skunde privalote nurodyti:

  • Savo vardą, pavardę arba įmonės, kurios vardu kreipiatės, pavadinimą,
  • adresą,
  • asmens kodą arba gimimo datą, įmonės kodą, jeigu kreipiatės įmonės vardu,
  • telefono numerį (jei turite) arba elektroninio pašto adresą (arba kitą kontaktinę informaciją, kuri reikalinga atsakymo pateikimui),
  • aplinkybes ir dokumentus, kuriais remiantis pateikiate skundą.

Skundą galite pateikti šiais būdais:

  • Internetine bankininkyste „I-unija“;
  • Elektroniniu paštu: info@tauras.lt
  • Registruotu paštu, siunčiant jį adresu: Maironio g. 26B, Kaunas
  • Atvykę į klientų aptarnavimo vietas.

Skundai nagrinėjami neatlygintinai. Skundas turi būti išnagrinėtas per 15 (penkiolika) darbo dienų. Jei išskirtiniu atveju skundas negali būti išnagrinėtas laiku, kredito unijos paskirtas darbuotojas privalo apie tai informuoti pareiškėją.  Visais atvejais skundo nagrinėjimas negali užtrukti ilgiau nei 35 darbo dienas. Apie skundo nagrinėjimo metu priimtą sprendimą pareiškėjas informuojamas raštu. Atsakymą pasirašo kredito unijos administracijos vadovas arba skundą nagrinėjęs kredito unijos darbuotojas, arba skundą nagrinėjusios komisijos pirmininkas.

Kad būtų galima patvirtinti Jūsų tapatybę, atvykus į aptarnavimo vietą Jūsų gali būti paprašyta pateikti asmens tapatybę įrodantį dokumentą.

Informuojame, kad vartotojas, gavęs jo netenkinantį atsakymą, turi teisę kreiptis į Lietuvos banką (Žalgirio g. 90, LT-09303, Vilnius, Lietuva) raštu arba elektroniniu būdu per vienerius metus po kreipimosi į kredito uniją.

Daugiau informacijos apie ginčų nagrinėjimą Lietuvos banke galite rasti Lietuvos banko interneto svetainėje: http://www.lb.lt/lt/vartotoju-ir-finansu-rinkos-dalyviu-gincai

Tuo atveju, kai į kredito uniją kreipiasi pareiškėjas, kuris nėra vartotojas, Lietuvos banko patvirtintos „Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke taisyklės” nėra taikomos. Minėtu atveju kredito unija išnagrinėja skundą ir atsakymą pareiškėjui pateikia per 15 (penkiolika) darbo dienų nuo skundo gavimo dienos, tačiau ne vėliau kaip per 30 darbo dienų.

Paskolos

  • Vartojimo paskola
  • Su turto įkeitimu
  • Paskola automobiliui
  • Refinansavimas
  • Būsto paskola
  • Paskolos dirbantiems užsienyje
  • Paskola būsto remontui
  • Paskola namo statybai
  • Paskolos verslui
  • Paskola žemės ūkiui
  • Investicinė paskola verslui
  • Kredito linija smulkiam verslui
  • Paskola su EIF garantija
  • Skatinamoji finansinė priemonė „Atviras kreditų fondas 3“ (AKF3)
  • Skatinamoji finansinė priemonė „Verslumo skatinimas 3“ (VSF3)

Indėliai

  • Einamoji sąskaita
  • Kaupiamasis indėlis
  • Terminuotasis indėlis

Naudinga

  • Aktualijos
  • D.U.K
  • Paslaugų įkainiai
  • Teisinė informacija
  • Mūsų logotipas
  • Partnerystės programa
  • Finansinės ataskaitos
  • Saugus paslaugų naudojimas

Unija

  • Apie mus
  • Kontaktai
  • Būsto paskola
  • Dirbantiems užsienyje
  • Verslo paskola
  • Terminuotas indėlis
  • Paskola būstui Ispanijoje
  • Vartojimo paskola
  • Taupomasis indėlis
Kredito Unija Tauras
©2025 Kredito Unija Tauras.
Visos teisės saugomos

Slapukų naudojimas

Mūsų interneto tinklapis patalpina slapukus jūsų naršyklėje ar įrenginyje tada, jei tokia funkcija yra aktyvuota jūsų naršyklės nustatymuose. Mes naudojame šiuos slapukus siekdami pagerinti šios svetainės funkcionalumą, analizės ir interesais paremtos reklamos tikslais Skaityti daugiau

Sutinku